söndag 19 april 2009

LÖRDAGSKVÄLLEN

Kvällen igår blev inte alls som vi hade tänkt oss. Våran plan var att vi skulle festa med Alexander L och hans kompisar inne i Gävle, så halv åtta satt vi oss på tåget in... När vi sitter där får vi ett sms där det står att det hade blivit strul och att vi inte längre hade någonstans att vara och att det helt enkelt inte blir någon fest. Jävligt kul va? Så vi drar till Elin och sätter oss och kollar på Carros favoritprogram nummer ett, robinson, och funderar vafan vi ska göra resten av kvällen....
Jag slänger iväg ett klagsms till Johan som ringer upp och säger att vi ska komma till Elov där det var massa folk. 45 minuter senare var vi där och stannade hela kvällen. Minnet av kvällen är inte helt klockrent efter klockan halv elva, ärligt talat så finns det inget minne ihuvudtaget. Haha! Tveksamt om någon av oss har det? haha, så jävla klockrena. Bäst på fest är vad vi är, jag älskar oss!
Och idag mår jag precis som jag förtjänar...
Måste bara tillägga att jag städade din lägenhet i två timmar Madde, och köpte en stor marabou till dig också.. Så nu har du ingenting att klaga på, hihi!
Nu ska jag ta ett skönt bad, sen ska jag lägga mig framför tv:n.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar