lördag 11 april 2009

PÅSKAFTON

Okej, det är huur varmt som helst ute! Jag och sis sitter ute i varsin solstol och solar i underkläder och lyssnar på musik just nu. Kan man annat än älska det eller? Det känns som sommar ju.
Om ett tag ska familjen äta påskmiddag. Janssons-frestelse, köttbullar and so on... Och för att inte glömma alla dessa ägg!
Jag kan ju tillägga att jag faktiskt fick ett påskägg imorse, fast i en modernare version. Det var nämligen godis i en söt liten påse istället. Jag har gått och tjatat på mammsen att jag vill ha ett påskägg, och på Johan... Men imorse när jag vaknade fick jag ett av Marie, hur sött som helst!

Gårdagen hos Julia var mysig med tjejerna. Det bjöds på kyckling och potatisgratäng och marängswish till efterrätt. Smarrigt! Hur som helst en trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar