tisdag 21 april 2009

PLUGG OCH TRÄNING

Det här med att plugga är verkligen inte min starka sida.. Men det kanske inte är någon nyhet? Jag kommer alltid på andra saker som jag hellre vill göra, åsså gör jag dom och glömmer bort plugget som gör att jag måste plugga skiten ur mig dagen före provet/inlämningen.. Men idag ska jag, och måste jag, verkligen plugga stenhårt. Och det ska göras med ingen mindre än Lisa! Hon är bra att plugga tillsammans med, för hon ger inte upp så lätt.. När jag säger att vi ska ta en paus eller lägga ner alltidhopa säger hon att vi ska fortsätta. Det gillar vi! Så därför ska jag åka till henne snart.
När jag kommer hem ska jag åka till gymmet med Julia och Elin. Efter tre (!?) månader utan träning ska vi ta tag i oss själva igen innan det är försent. Haha. Sen ska vi som vanligt belöna oss själva med bubbel, bad, och bastu, för det gillar vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar