tisdag 26 maj 2009



Dom senaste månaderna i skolan har varit riktigt tunga, och min motivation har inte varit på topp. Jag har ändå försökt gjort så gott jag kunnat och försökt hållt humöret uppe även fast jag egentligen bara velat lägga mig ner och skitit i allt som har med skola att göra.
Nu är det bara en dag kvar för mig i hela tvåan, sen har jag sommarlov i tio hela veckor. Det är helt sjukt hur skönt det är att säga det. Nu är det bara massor med saker att se fram emot, bara massor av sjukt roliga saker som händer.. Bara det att jag och Johan åker till Grekland tillsammans på torsdag säger väl ganska mycket. Jag blir helt glad i kroppen när jag tänker på det.
Det känns som livet är rätt bra just nu, så jävla härligt.


1 kommentar:

  1. Det är därför du inte har vart i skolan! :) Va avundsjuk jag är ;D Hoppas ni har det bra!

    SvaraRadera