tisdag 14 juli 2009

Eftersom ingen mindre än min älskade vän Mai fyller 18 jävla år idag så firade alla tjejer det hemma hos henne igår. Gissa om det var mycket fika? Bullar, saft, kakor, glass, kladdkaka osv osv. Hur mumisgt som helst, och allt hembakat såklart.
Vid elva tiden fick jag Maria Elin och Julia en idé om att vi skulle tälta. Fråga inte vart ifrån vi fick den idén ifrån, men en timme senare stod det ett väldigt ostabilt tält på min gård med två madrasser, tre täcken, tre kuddar, massa popcorn och chips och fyra tjejer i. Mysiiiigt!
Idag har jag jobbat hårt med att klippa gräsmattor lite överallt. Det slutatade med att jag däckade ute på mormor och morfars altan i en solsäng. Klagar inte, för det var kanske hur skönt som helst.

Ikväll drar jag och syskonen ner till vittersjö och myser lite där, kollar på allsång på skansen och så. LATER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar