söndag 12 juli 2009


Helgen har varit hur bra som helst, som vanligt kanske man kan säga! Bio mys med gofisarna i fredags som sagt, och filmen var nästan lika bra som alla sa att den var. Den skulle nog varit bättre om jag inte hade haft så höga förväntningar på den. Men kul var den iallafall!

Igår efter en lång dag på jobbet blev det party. Lite impulsivt, som vanligt. Men jag ångrar verkligen inte att vi körde. Hade askul, bortsett från vissa stunder som var jobbiga. Förfest hemma hos mig, vidare till en lagfest och vidare till plan. Elin och jag glömde inte bort våran tradition att gå igenom ett hav av brännässlor, mina fötter ser hemskare och hemskare ut för varje helg. Efterfest med ett gäng härliga grappar hos mig till klockan sju på morgonen, kanonkul! Maria och jag vaknade tre timmar senare, så vad passar bättre med en myskväll ikväll med älskade Julia?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar