måndag 6 juli 2009

Mamma och jag var in till stan idag. Inom loppet av några timmar hade vi hunnit med att ta en spruta på mig, fynda på cubus, köpt en super fin klänning till mamma på mq, rejsat genom IKEA, fått smått panik i kassan och köpt ett par skor till mig. Jag har alltså shoppat idag, vilket inte har hänt sen.... jag kommer inte ens ihåg när jag köpte något senast? Sjukt tragiskt, eftersom jag ääälskar att shoppa. Men jag offrade shoppingen för en resa till Kreta istället, och det var såå värt det.

Lingbolyran var kanon. Middag med gofisarna hemma hos Maria först, sen korsade vi hela lingbo för att komma till Joppe där vi röjde vidare. Vid elva drog vi till parken, Elin och jag gick som vanligt igenom ett hav av brännässlor och hade märken på hela kroppen dagen efter för att vi plankat in, haha. Shejkde hela natten lång och hade sjukt kul, som vanligt!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar