söndag 23 augusti 2009

Sista dagen på mitt sista sommarlov.
Känns väl sådär måste jag säga. Hade såklart suttit fint med några veckor till, men så är det ju alltid.
Imorgon börjar allvaret igen. Inga fler sena sommarnätter, spontana partykvällar, soliga dagar i sommarstugan och galna ideér som egentligen varit livsfarliga men som man förträngt för stunden.
Klockan åtta står klockan på imorgonbitti. Hur ska detta gå?


Kreta med älskling

Alla mysiga kvällar/nätter i sommarstugan med dessa två...

Paddling i vittersjö

Ockelbo marknad, roligaste helgen på hela sommaren

Lingbolyran

En av alla galna spontankvällar

Italiensk restaurang på min 18års dag

Min och Mais 18års fest i regnbågens färger. Galet roligt

1 kommentar:

  1. Jag ska till tunisien på tisdag, så jag kommer inte förrän på onsdag nästa vecka ändå ;D Hoppas dom är snälla så vi får en mjukstart iaf!

    SvaraRadera