tisdag 15 september 2009

LOOK WHAT YOU`VE DONE

Sis fyllde gammal igår. Fast det känns mer som hon är närmare 15 än 25, om ni förstår vad jag menar. haha! Hur som helst käkade vi så att vi storknade, lyssnade på Rod Stewart och trängdes 7pers i en etta. Jonas och jag övernattade dessutom där, eftersom vi går i skolan, alla tre. Myspys var det!

Studiebesök på en moské stod blandannat på schemat idag. Jäkligt intressant måste jag säga, men även fast jag fick en liten förändrad och lite mer positiv syn på islam så kan jag fortfarande inte rikigt förstå varför man vill leva så som dom gör. Dom lever sina liv för gud, inte för sig själva. Jag är jäkligt glad att jag får leva precis som jag vill, och inte behöver hålla mig till någon religion och leva efter den iallafall. Nästa fredag ska vi på studiebesök till new ageare (stavning?), kommer nog bli grymt intressant det med.
Nu ska jag vänta på att min pojkvän som är okontaktbar hör av sig någongång, sen är det
IDOL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar